FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Всеукраїнський конкурс знавців зарубіжної літератури "SUNFLOWER - 2016"

Веряцька ЗОШ І-ІІ ст.Веряцька ЗОШ І-ІІ ст. Веряцька ЗОШ І-ІІ ст.

Презентація шкільного театру "Глобус"

Мета роботи гуртка:

- виховання естетично розвиненої особистості

- розвиток акторських здібностей, сценічної культури мовлення;

- формування у вихованців театральної культури як важливої невід"ємної частини їхньої духовної культури.

Презентація досвіду із зарубіжної літератури

Моє життєве кредо:"Любити життя і цінувати кожну хвилину, нести радість, у книгах - шукати істину, у людях - мудрість."

План проведення тижня « За здоровий спосіб життя» з 4 – 8 квітня 2016 року

Дата проведення Зміст заходу Клас Час прове дення Відпові - дальні
4 квітня Понеділок 1.Відкриття тижня . 2.Година спілкування «Шкідливим звичкам скажемо – НІ !» 3.Виховні години « Здоровим будь і пам’ятай : про здоровꞌя сам подбай» 5-9 1-4 14.35 12.45 Кл.кер. Кл.кер.
5 квітня Вівторок 1. Виставка бюлетнів здоровꞌя «Шлях здорового способу життя» 2. Відкритий урок у 6 класі за темою «Пожежна безпека твоєї оселі» 5-9 6 9.40 11.55 Вч.обр.мист Удичко К.А.
6 квітня Середа 1.Пізнавальна гра на теми «Дія нікотину на організм людини», «ВІЛ / СНІД – чума століття» . 2.Екскурсія до пожежної частини . 5-9 1-4 14.00 13.00 Вч.основ здоровꞌя Кл.керівн.
7 квітня Четвер 1.Зустріч з лікарем .Тренінг «Профілактика захворювань» 2.Інтелектуально-розважальна гра «Найрозумніший» 5-9 5-9 14.00 14.30 Івегеш Б.М. Удичко К.А.
8 квітня Пꞌятниця 1. Літературно – музична вистава «Чай – приємний , смачний , лікувальний напій». 2. Нагородження . 5-9 16.00 Кл.керівн.

7 клас Зарубіжна література

Тема : Урок узагальнення за вивченими творами О.Генрі «Останній листок», «Дари волхвів» та В.Стефаника «Кленовий листок»

Мета : узагальнити та систематизувати вивчене по темі ; формувати і розвивати уважність , образне і логічне мислення , навички зв’язного мовлення ; виховувати допитливих читачів .

Тип уроку: урок - гра

Обладнання : презентація «Життя і творчість О.Генрі»; малюнки учнів до творів ; карточки із завданнями для груп ; запис сонати Чайковського «Осінь»; на дошці закритий шторкою малюнок , який бачила Джонсі із свого вікна .

Творіть добро,щоб кращим став цей світ.

Л.Сліпненко

Дидактична гра, як засіб вивчення української мови.

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти застосування дидактичних ігор на уроках української мови

1.1 Дидактична гра як один із способів залучення молодших школярів до активної розумової діяльності

1.2 Структура дидактичної гри

1.3 Особливості застосування дидактичних ігор на уроках української мови

Розділ 2. Формування граматичних понять в початкових класах засобами дидактичних ігор

2.1 Вивчення іменника в молодших класах

2.2 Опрацювання прикметника

2.3 Робота над дієсловом в початкових класах

2.4 Формування граматичного поняття про займенник

2.5 Методи і прийоми при вивченні прислівника

2.6 Система вивчення числівника

2.7 Ознайомлення молодших школярів з прийменником

Висновки

Кiлькiсть переглядiв: 198

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.