FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Семінар на тему: "Я є пролог... не епілог" (до 160-річчя від дня народження І. Франка) Веряцька ЗОШ І-ІІ ст Веряцька ЗОШ І-ІІ ст

Інсценізація уривку повісті І. Франка "Захар Беркут" (до 160-річчя від дня народження І. Франка)


Веряцька ЗОШ І-ІІ ст Веряцька ЗОШ І-ІІ ст

Заходи, присвячені 160 річниці від дня народження І. Я. Франка

Літературна вікторина "У світі Франкової казки"/Files/images/DSCN4858.JPG /Files/images/DSCN4859.JPG/Files/images/DSCN4864.JPG

Літературні читання "Торкнімось серцем поезії Франка"

/Files/images/Изображение 037.jpg Веряцька ЗОШ І-ІІ стВеряцька ЗОШ І-ІІ ст

Тести для моніторингу з української мови. 9 клас

Українська література 9 клас (тести) Розділи «Усна народна творчість», «Давня література»

Портфоліо вчителя української мови та літератури

Проблемне питання:«Дидактичні можливості тексту на уроках української мови та літератури»

Літературний турнір « У світі Франкової казки»

Конспект уроку з української літератури у 8-му класі

Іван Малкович. Коротко про письменника. «Свічечка букви «ї»

ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАГАДОК

ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ «ЛЕКСИКОЛОГІЯ»

У 5 КЛАСІ

Дбаючи про те, щоб на кожному уроці було досягнуто триєдиної мети: навчальної, виховної, розвиваючої - я в першу чергу акцентую увагу на підборі дидактичного матеріалу для кожного окремо взятого уроку. Адже, не секрет, що ефективність і якість засвоєння навчального матеріалу у значній мірі залежить від того, які слова, речення, тексти прозвучать на уроках. Чи торкнуться вони струн дитячої душі, чи збудять творчу увагу, чи інтенсифікують розумову діяльність. Маємо дбати не про пасивне, догматичне сприймання, а про живе, зацікавлене, що забезпечує стійкий і якісний результат.

З досвіду знаю, що школярі зацікавлено сприймають матеріал, коли при поясненні використовую прислів’я, приказки, афоризми, жартівливі вірші, каламбури, поетичні чи прозові рядки про природу, позитивні людські якості.., але в найбільшій мірі активізує розумову діяльність учнів такий дидактичний матеріал як загадки (знаю про це з опитування). То чому б цю «прихильність» не використати для їхнього ж блага?

ПЛАН-КОНСПЕКТ

УРОКУ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У 6 КЛАСІ

СТЕПАН ВАСИЛЬЧЕНКО. ОПОВІДАННЯ «ПРИБЛУДА»

Він осягнув глибину людської душі і висоту Всесвіту

Пізнавальний конкурс шевченкознавців

І. «Представлення команд»

Кожна команда представляє себе, розповідаючи про назву, емблему.

ІІ. «Розминка»

«Юні біографи».

Умови та оцінки конкурсу

Цей турнір має визначити загальні знання конкурсантів життєвого шляху Т.Шевченка. Команди отримують по черзі питання. За кожну правильну відповідь команда отримує бал, а неправильна відповідь — це шанс для суперників отримати собі очко.

Кiлькiсть переглядiв: 239

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.