СВЯТО БУКВАРЯ
СЦЕНАРІЙ ШКІЛЬНОГО СВЯТА
Підготувала вчитель 1 класу
Веряцької ЗОШ Ι - ΙΙ ст.
Чейпеш Наталія Романівна
Мета.Вдосконалювати навички виразного читання віршів напам'ять, розвивати зв'язне мовлення; підвести дітей до розуміння важливості читання як процесу розширення кола знань; виховувати почуття прекрасного, естетичні смаки.
Оформлення. Зал прикрашений яскравими квітами, кульками. Посеред сцени великими літерами написані слова «Прощавай, Букварику». На столах виставка дитячих зошитів, поробки, малюнки; на стільчиках уже лежать «корони» з літерами.Урок музичного мистецтва у 2 класі
Тема. Сім сестриць-трудівниць
А. Островський «До, ре, мі, фа, соль...», А. Рубінштейн «Мелодія»
Мета:
• почати вивчення запису висоти звуків; ознайомити учнів із нотами та їх назвами; надати поняття «гама»; закріпити поняття «нотний стан»; повторити вивчену пісню «Вишиванка» муз. М. Ведмедері, сл. М. Сингаївського;
• розвивати в учнів музичний слух, чуття ритму, уяву, творчі здібності;
• виховувати потребу у спілкуванні з мистецтвом, пізнавальний інтерес.
Музичний матеріал: А. Рубінштейн «Мелодія»; А. Островський «До, ре, мі, фа, соль...»; аудіозапис звуків природи.
Наочні посібники: нотна хрестоматія; Ілюстрації до музичних творів; картки з нотами, що кріплять на нотний стан; нотний стан у вигляді будиночка; картки для перевірки знань.
Обладнання: ТЗН; музичний інструмент; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення: урок-гра.
Урок - навчальний проект з природознавства
у 4 класі «Який материк ти мрієш відвідати?»
Тип проекту:інформаційний, дослідницький, екологічний, творчий, природничо-науковий.
Кiлькiсть учнів:15 учнів.
Мета:
Продовжувати формувати уявлення про глобус, карту півкуль, уміння читати карту і працювати з нею, закріпити уявлення про материки, їх природні умови, особливості рослинного та тваринного світу, удосконалювати навички проектної діяльності; розвивати пізнавальний інтерес, уміння працювати з додатковою літературою, навички роботи в групі; збагачувати словниковий запас дітей, вміння висловлювати свої думки; виховувати спостережливість, любов до природи, інтерес до вивчення природознавства.
Коментарi