Склад атестаційної комісії та графік проведення державної підсумкової атестації у 4 класі в 2017-2018 н. р.

15.05.2018 - Українська мова - Крічфолуші Л. Й., Комісарова Г. Ю., Боротко С. В.

17.05.2018 - Математика - Боротко С. В., Комісарова Г. Ю., Чейпеш Н. Р.

Склад атестаційної комісії та графік проведення державної підсумкової атестації у 9 класі в 2017-2018 н. р.

01.06.18 - Українська мова - Крічфолуші Л. Й., Талабіра Г. Й., Удичко К. А.

05.06.2018 - Математика - Боротко С. В., Біба Н. Ю., Кекерчень М.П.

07.06.2018 - Географія - Крічфолуші Л. Й., Тарнай Т. С., Кекерчень М.П.

Як буде проведено шкільні іспити у 2016 році

Міністерством освіти і науки затвердженоорієнтовні вимогидо проведення державної підсумкової атестації учнів у системі загальної середньої освіти у 2015/16 навчальному році, якими визначено зміст і особливості проведення шкільних іспитів у цьому навчальному році. Відповідний наказ підписано міністром освіти Сергієм Квітом.

Документом визначено, що шкільні іспити учнів 4-х класів відбудуться з 12 по 21 травня з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики.

Учні 9-х класів з 1 по 8 червня складуть іспити з української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу.

Проведення ДПА в основній школі у 2016 році (9 клас)

Державна підсумкова атестація у початковій школі в 2015/2016 році проводиться відповідно доПоложення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освітита наказу МОН України«Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти y 2015/2016 навчальному році».

Державна підсумкова атестація випускників 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів проводиться уписьмовій форміз 1 по 8 червня 2016 року з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу (за переліком).

Завдання для проведення атестації укладають учителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу.

Завдання для проведення атестації мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими МОН України.

У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета.

Проведення ДПА в початковій школі у 2016 році (4 клас)

Державна підсумкова атестація у початковій школі в 2015/2016 році проводиться відповідно доПоложення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освітита наказу МОН України«Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти y 2015/2016 навчальному році».

Державна підсумкова атестаціяу початковій школі проводиться з 12 по 21 травня 2016 року з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики.

У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета. Атестація результатів навчання з української мови учнів, які почали вивчати її в поточному навчальному році, здійснюється за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють.

Атестація з кожного предмета проводиться письмово y формі підсумкових контрольних робіт.

Контрольні роботи проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових.

На проведення контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок): 5 хв. — на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання і 35 хв. — на її виконання.

Тексти підсумкової контрольної роботи вчитель записує до початку уроку на дошці або заздалегідь друкує на окремих аркушах і перед уроком роздає кожному учневі.

Оцінюванняпідсумкових контрольних робіт здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджених наказами МОН Українивід 13.04.2011 № 329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»,від 21.08.2013 № 1222«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», та Інструктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист МОН України від 28.01.2014 №1/9-74).

Додаткові підсумкові контрольні роботи у 4 -х класах не проводять.

Зміст завданьдля підсумкових контрольних робіт формується відповідно до державних вимог щодо рівня загальноосвітньої підготовки учня, визначених чинними навчальними програмами для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Завдання для підсумкових контрольних робіт розробляються методичним об'єднанням учителів (кафедрою) початкових класів загальноосвітнього навчального закладу (вчителем початкових класів у школах з малою наповнюваністю учнів).

При підготовці завдань для підсумкової контрольної роботи необхідно враховувати такі аспекти:

  • перевірці підлягає навчальний матеріал, що вивчався учнями впродовж навчання в початковій школі;
  • контрольна робота повинна містити завдання різних рівнів складності;
  • кількість і обсяг завдань мають бути оптимальними для виконання впродовж часового проміжку, відведеного на контрольну роботу;
  • тестові завдання бажано формулювати в одному стилі: або у формі запитання, або спонукання;
  • завдання для проведення підсумкової контрольної роботи готують у двох рівноцінних варіантах (окрім текстів для диктанту).

Оприлюднено Дорожню карту освітніх реформ 2015-2025рр.

БФ "Інститут розвитку освіти" оприлюднив результати роботи Стратегічної дорадчої групи (СДГ) при Міністерстві освіти і науки (МОН) України, створеної у липні 2014р. за участі та фінансової підтримки МФ "Відродження".Дорожня карта освітніх реформ (2015-2025)включає 4 розділи: структура освіти; зміст освіти; кадри, професійний розвиток, умови праці; управління і фінансування.

До СДГ увійшли українські та іноземні експерти, представники МОН України, представники неурядових організацій. Відбір експертів до СДГ здійснювався Наглядовою Радою у складі міністра освіти і науки С.Квіта, голови Комітету Верховної Ради України з питань науки та освіти Л.Гриневич, директора МФ "Відродження" Є.Бистрицького, президента (на той час) Української асоціації студентського самоврядування Є.Щепетільнікової.

У жовтні 2014р. МОН України оприлюднило проект "Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 рр.". Після громадського обговорення Концепції, яке відбулося у листопаді 2014 – лютому 2015р. доопрацьовану концепцію було покладено в основу проекту Дорожньої карти освітніх реформ.

Одночасно частина експертів СДГ брала участь в розробці проекту Закону України "Про освіту" та в підготовці "Стратегії реформування вищої освіти в Україні до 2020 року".

Дорожня карта – результат напрацювань невеликої експертної групи та дискусій з ширшим експертним загалом. Це – матриця освітніх реформ, яка доводить до певного рівня деталізації заходи, необхідні для запровадження реформ, встановлює певні часові рамки, але при цьому залишає простір для постійного доопрацювання, кореляції та доповнень.

Кожний пункт дорожньої карти потребує детальнішої експертної та громадської дискусії, ретельних розрахунків, оцінки ризиків, залучення ширшого кола профільних спеціалістів, з’ясування громадської думки.

Кiлькiсть переглядiв: 167

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.